Introducción

Después de ocho años, Microsoft finalmente ha lanzado al sucesor de la Xbox 360: la Xbox One. ¿Será esta la única Xbox para gobernarlos a todos? Síguenos mientras viajamos a la torre de la nueva consola de Microsoft, ¡llegando directamente a usted desde Mordor Nueva Zelanda!

Regularmente ponemos fotos de "the daily grind" en Instagram, anunciamos desmontajes en Twitter, y nos mantenemos al día con amigos en [http : //facebook.com/iFixit | Facebook]!

Error

Enlace de servicio de video no reconocido.

Example:

[video|http://vimeo.com/1234] or [video|http://vimeo.com/1234]Optional Caption[/video]

Current text:

[video | https: //www.youtube.com/watch? v = 83PO5Fd8gZ8]

Este desmontaje no es una guía de reparación. Para reparar tu Xbox One, utiliza nuestros manuales de servicio .

  1. Éste es el indicado. El que todos hemos estado esperando todo este tiempo. La Xbox One.
    • Éste es el indicado. El que todos hemos estado esperando todo este tiempo. La Xbox One.

    • ¿Crees que te estamos tomando el pelo con todo este divertido negocio de Nueva Zelanda? Echa un vistazo a la gente en el fondo de esta foto de lanzamiento de Xbox Nueva Zelanda, que sería nuestra propia Samantha Lionheart (en rojo) y Optimus Goldberg (en naranja).

    • Especificaciones técnicas:

      • Procesador x86 de 8 núcleos

      • Paso de HDMI

      • 8 GB de RAM

      • Capacidad de almacenamiento de 500 GB

      • Unidad de Blu-ray / DVD

    Agregar Comentario

  2. Antes de cualquier desmontaje, tomamos algunas fotografías de prueba.
    • Antes de cualquier desmontaje, tomamos algunas fotografías de prueba.

    • No nos gusta presumir, pero esta es posiblemente la mejor imagen de un rollo de papel higiénico que hemos visto. O simplemente podría ser super temprano en la mañana.

    • Este mensaje es para todas las empresas fabricantes de papel higiénico: así es como se hace.

    • Resolución completa en caso de que quieras convertirlo en tu fondo de pantalla.

    • Si alguien alguna vez dice que a iFixit no le gusta el humor de los inodoros, no dude en señalarles este desmontaje.

    LOL :-D Nice!

    Rob - Contestar

    I think the best part of this tear down was step 2, i really like it xD

    biffen skogman - Contestar

    • La edición de Day One incluye un controlador conmemorativo, con una inscripción adecuada justo en el medio: "Day One 2013".

      • El diseño del controlador Xbox One se basa en el del controlador Xbox 360, con algunas actualizaciones.

      • El costo de desarrollo para el controlador de Xbox One superó los $ 100 millones, según un representante de Microsoft. Algunos de los prototipos incluían pantallas y pantallas integradas, un cartucho para emitir olores e incluso un proyector incorporado.

    • También cayendo fuera de la caja, er, la unidad Kinect 2.0 y un enorme poder de Xbox One en miniatura.

    Day one and no headphone jack in sight....tsk tsk Micro$oft

    Ernest Vannorsdell - Contestar

    • Alrededor de la parte posterior de la consola, en sí, encontramos:

      • Entrada de energía

      • Salida HDMI (izquierda) y Entrada HDMI (derecha)

      • Salida de audio óptico digital

      • Dos puertos USB 3.0

      • Puerto Kinect

      • Salida de infrarrojos y puerto Ethernet

    • Posiblemente, hasta cierto punto no sea bueno un tercer puerto USB 3.0 pícaro, manejando el lado izquierdo por sí mismo.

    HA HA. Excelent roll

    Jacob Johnson - Contestar

    • Al llegar al final, verificamos las etiquetas para encontrar ... ¿Clasificaciones de potencia en español?

      • El Xbox One consume 180 Wh de energía y en modo de espera consume 20 Wh.

    • La Xbox One está identificada como modelo 1540 y fue diseñada por Microsoft Corporation en Redmond, WA.

    • Nuestra Xbox One fue fabricada el 14 de octubre de 2013 en China.

    • Y, en palabras amistosas en la parte posterior, Microsoft dice "Hola desde Seattle".

    Agregar Comentario

    • Con la esperanza de encontrar algunos tornillos u otro punto de entrada mágico, canalizamos a nuestro dentista interno y usamos un spudger de metal para quitar los pies de goma de la placa de la consola.

    • Al igual que estar sentado en la silla del dentista, no tenemos suerte aquí. Sin tornillos. No es fácil entrar. ¡Novocaína, por favor!

    Agregar Comentario

    • ¡No entres en pánico! Estamos preparados.

    • A pesar de la falta de tornillos, encontramos un camino con una herramienta de apertura de plástico: levantando la rejilla.

    • Esto es similar al procedimiento de desmontaje de ventilación inferior en la Xbox 360.

    Agregar Comentario

    • Habla, amigo, y entra. Al dar la contraseña correcta y liberar algunos clips, obtenemos acceso a las entrañas de Xbox One.

    • Abrimos el estuche superior y nos otorgamos un vistazo a las minas de las cámaras oscuras de Moria que se encuentran dentro.

    • Si bien nuestro primer vistazo no revela mucho, estamos listos para aventurarnos a través de la sombra y el circuito ...

    does your jestering comments mean lifting the top up happens after releasing the two holding grips either side, I presume by pressing them inwards.?

    Richard Goldwater - Contestar

    While removing the top case you should be careful of the ribbon cable which connects to the power on sensor/eject button to the module board. The front panel can be un-clipped to make this easier

    Michael A - Contestar

  3. Reparte el espíritu de reparación esta Navidad
    Reparte el espíritu de reparación esta Navidad
    • Nuestro juego de destornilladores Pro Tech está casi tan ansioso por ingresar a esta consola como nosotros.

    • El conjunto de Pro Tech fue mucho más fácil de pasar por la aduana que nuestras herramientas de copia de seguridad de apertura.

    • Si bien no estamos seguros de cómo se enfrentan a los orcos, nuestros destornilladores son increíbles para quitar los pequeños tornillos que sostienen la placa de Wi-Fi en su lugar.

    • Una rápida ola de nuestro spudger, y la placa de Wi-Fi está lista para su inspección.

      • Marvell Avastar 88W8897 2x2 MIMO Wi-Fi Combinaciones de chips de radio 802.11ac, NFC, Bluetooth y pantalla inalámbrica

      • SOC WLAN de Marvell Avastar 88W8782U con interfaz USB 2.0

    where's the data connection of this board? i only see the antenna connector

    allanxp4 - Contestar

    Data Connector on underside of board. Image added. (likely requires mod approval.)

    Thor -

    The wire that connects between the WiFi board and the front panel board. What is this for? I accidentally pulled it out. It went back in but I’m wondering if I should solder it back in.

    Randy - Contestar

    I’ve done the same thing. I only recently found my controller losing signal kinda often at average ranges. If i push further, while still in range that it used to do comfortably, It will cut out a lot. I used to be able to leave the room and to the other room over and it would usually not cut out.

    gonnaownurass -

    • Esto es interesante. Y por interesante queremos decir único. Hemos descubierto un altavoz dentro de la Xbox One. O podría ser un prototipo temprano de un reactor de arco. Probablemente un orador.

    • Estamos felices de que este altavoz se mantenga en su lugar con un simple soporte de plástico, sin necesidad de herramientas.

    That speaker is the same that's used in LE 360's

    Slot1gamer - Contestar

    What's that USB port doing there?

    Steve Vaneeckhout - Contestar

    That's the external HDD USB port. Laptop/external HDDs once again plug&play after quick MS system format.

    Thor -

    What does the speaker do exatcly?

    Kyle turk - Contestar

    Pretty sure for startup and shutdown sounds

    Eliapple Techkid -

    • Hay ocho tornillos Torx T9 de 64 mm que sujetan la cubierta metálica superior al chasis.

      • ¡Eso es un poco más de dos pulgadas y media de diversión con hilos!

    • Las consolas de juegos son un lugar donde no hemos visto las tendencias más pequeñas, más livianas y más finas llevadas a los extremos, y estamos de acuerdo con eso. Nos gusta un dispositivo con un poco de carne en sus huesos, si eso significa encontrar sujetadores estándar como estos tornillos, una ganancia para la reparabilidad.

    What is that black wire called in the pic on step 11? Any idea what it does...myne is broken and i need a new one...my wifi still works but my controllers need to be plugged in via usb in order to stay connected to the xbox

    gaddafi - Contestar

    Hey gaddafi, that might be a Bluetooth antenna cable. It runs from the wireless board to the RF board on the front of the Xbox. This guide shows where both ends of the cable end up: Xbox One Motherboard Replacement

    Looks like you can get a replacement on ebay if you search for "xbox one bluetooth antenna cable"

    Good luck!

    Andrew Optimus Goldberg -

    Right. WiFi/Bluetooth share same radio/frequency/bands.

    Thor -

    • Este es nuestro primer vistazo real dentro de Xbox One.

    • Bueno, eso fue fácil. Todo el conjunto de Xbox One simplemente se despega de la caja inferior.

      • Apreciamos un misterio, envuelto en un enigma, escondido dentro de una cueva de hobbit tanto cualquier persona, pero para fines de reparación, es bueno cuando las cosas son un poco más sencillas.

      • ¿Cuánto nos importa el desayuno Hobbit Hole en Denny's? Oh tú sabes…

    Am I the only one who's a little miffed that the size of the Xbox One could've been made smaller if they didn't have that relatively large open space there?

    shokikugawa - Contestar

    Serious question; Does there seem to be anything in here that could "break" if the console was rested on its side? This is assuming you're not using the disc drive and elevating the machine for proper ventilation.

    brutedawg - Contestar

    • En otra victoria para la reparabilidad, la unidad de Blu-ray / DVD está conectada a la placa base a través de un conector de datos SATA.

    • Si bien estamos tentados de volver a ver toda la trilogía del Señor de los Anillos en Blu-ray, nuestra propia búsqueda para destruir One Xbox en los incendios de la mesa de desmontaje es más grave.

    • Echamos un vistazo a la parte inferior de la unidad óptica, encontrando algunos circuitos integrados y un cable plano grande:

      • Microsoft MS0DDDSPB1 1326-BTSL ATNGS501

      • Texas Instruments 37T AVY7

    I recently bought a replacement Xbox One Optical Drive from a guy on eBay. It is the same model number, but it has a different P/N. Do these have to match? The new drive I bought accepts disks, but I keep getting a message that 'there is a problem with my optical drive' and it won't play anything. Help?

    Jason - Contestar

    The Optical board will need to be married to the Xbox main board. Best way is to swap the board from the original optical drive to the new optical drive. ( it's the board on the bottom of the optical drive )

    charris -

    I recently buy the https://www.procurepod.com/sg200-10fp-na... mother board but its not connect to dvd harddrive please explain in detail how to connect motherboard of easy way.

    Mary Thompson - Contestar

    • Desafortunadamente, la Xbox One no cuenta oficialmente con un disco duro reemplazable, pero entonces, no somos mucho para jugar según las reglas. Y así sale.

    • Malas noticias: reemplazar el disco duro requiere la anulación de la garantía. Buenas noticias: es una unidad SATA II estándar de 2,5 pulgadas. Triste noticia, la Xbox One no admite discos duros sin formatear.

    • Dentro de nuestra Xbox One, encontramos un Samsung Spinpoint M8 ST500LM012 500 GB 5400 RPM con un disco duro SATA II 3.0Gb / s Cache de 8MB.

    • Newegg parece tener críticas favorables de esta unidad.

    For a $500 console I guess Microsoft is still too cheap to put in a SSD drive or SATA III 6gb/s? WTH?

    Rob - Contestar

    Microsoft has made a console with a SSD its the Xbox One Elite

    Tyler Nguyen -

    So can the drive be upgraded to a faster and or larger one? SSD?

    Dillon - Contestar

    I just talked to microsoft you can put a bigger hard drive but its got to have that FAT32 file, so far i have tried a 3 tb SSD and it failed to complete the format.

    Tyler Nguyen - Contestar

    If using Large Block HDDs (2TB+?) You have to prep it in windows. (or DOS if you prefer) fat32, and (I believe) set to 4096 cluster size. - I optionally partitioned mine to 4x 500GB for simplicity, and works great. Designate which to install games to in Xbox system. (Windows 10 now)

    *Edit- You don't have to, It is Simpler/Optimal to.

    Thor - Contestar

    • Actualización de desmontaje: lanzamos el disco duro del One en una de las bahías del disco duro secundario de los escritores de tecnología. Encontramos cinco particiones NTFS:

      • Contenido temporal: 44 GB de capacidad, 27.1GB disponibles (en una Xbox que nunca encendimos).

      • Contenido del usuario: 391.9 GB de capacidad, ninguno usado.

      • Soporte del sistema: 42.9 GB de capacidad, 34.1 GB disponibles.

      • Actualización del sistema: 12.8 GB de capacidad, 11.8 GB disponibles.

      • Actualización del sistema 2: 7.52 GB de capacidad, 7.47 GB disponibles.

    • Lamentablemente, no pudimos ir al otro lado, no teníamos un disco duro de repuesto (en Nueva Zelanda) para colocar en la Xbox One. ¡Así que habrá que esperar otro día!

    your partition sizes are wrong because you used OS X, which uses base 10 for sizes.

    The blu ray drive is not likely replaceable. The Xbox 360 dvd drive used a DVD key to lock one drive to one mainboard. It will take some time before someone figures out how to get around this on the XBone.

    adcurtin - Contestar

    Base 10 is fine for this. The 500GB they advertise it with is base 10 as well.

    martinkunze -

    Mylar connectors on the optical drive. No wonder they are failing. I HATE Mylar connectors, only good for intermittent contacts and coming loose in shipping.

    John Pombrio - Contestar

    • La placa del módulo de RF se separa hacia afuera de la caja inferior.

      • La parte posterior de la placa del módulo de RF presenta un único IC de los dispositivos de almacenamiento de información con la etiqueta 9160F1MS03 1327 2317B057. Creemos que este es un chip de interfaz de usuario de audio de Nuvoton.

    It was an RF board on the 360. There's no RF stuff on that board at all.

    adcurtin - Contestar

    There is an antenna there. That chip is obviously an ARM device, but danged if I can find any data on it anywhere.

    Scott Morrison - Contestar

    What size is the SMD LED on D1 and do i notice a spot (D4) for a second LED ? A blue or green replacement might be nice.

    Christopher DeAugustino - Contestar

    Does anyone know where the Antenna is located on that RF board? is it the black cylinder to the left of the board on pic n°25 ?

    management - Contestar

    Can you add antenna dimensions, it is good to place a scale next to it.

    Vamsi - Contestar

    The ISD chip is the one that plays the power on, power off and eject tune on that internal speaker, same as on the 360 (except for the 360E that has the chip pads but unpopulated). The datasheet is readily available searching for ISD 9160F.

    The RF antenna is the patch of board that takes the signal from J2, then goes to R2, R3 and then to the actual antenna, the weird triangular/square shaped vias.

    David - Contestar

    Interesting thing thou, the ISD chip also controls the touch buttons on the front and it has empty pads for an external memory chip besides it. Remember how different versions of the 360 played different power and eject tunes? In the Xbox One they can just populate the memory chip and a different tune will be played. It's ready for the launch of different models, like a Halo edition or something like they did with the 360.

    David - Contestar

    Can you show off the capacitive touch power button? As well as its back-lit LED?

    David Pringle - Contestar

    • "X marca el lugar. El ensamblaje del ventilador / disipador de calor se fija a la placa base con unos pocos tornillos Torx T9.

    • Después del infame anillo rojo de la muerte, no nos sorprende ver un sistema de refrigeración robusto en esta Xbox.

    Agregar Comentario

    • ¿Se pregunta en qué consisten los bocadillos del equipo de desmontaje al revés?

      • Pollo Crimpy de Arnott's Shapes (horneado NO frito).

      • Galletitas Hello Panda

      • Yan Yan (x2)

      • Malvaviscos de Griffin

    Shameless sellout

    Dale - Contestar

    • Nos complace informar que, si tu nueva Xbox One tiene problemas de refrigeración, reemplazar el ventilador o el disipador de calor es muy fácil.

    • Todo lo que necesitas es un simple movimiento del spudger para separar el ventilador de 112 mm de diámetro del disipador de calor.

    • Es un paso pequeño para reemplazar, un gran salto para la reparación.

    Trying to find a replacement aftermarket fan, any recommendations?

    Chandler Fonseca - Contestar

    • ¿Qué ven nuestros ojos de elfo? Un ejército de circuitos integrados. Los bateadores pesados incluyen:

      • X887732-001 DG3001FEG84HR (incluye la CPU de 8 núcleos AMD "Jaguar" + GPU AMD Radeon Graphics)

      • 16x SK Hynix H5TQ4G63AFR 4 Gb (512 MB) SDRAM DDR3 (total de 16 x 512 MB = 8 GB)

      • X861949-005 T6WD5XBG-0003

      • SK Hynix H26M42003GMR 8 GB eMMC NAND Flash

      • CI de control de potencia integrado ON Semiconductor NCP4204 GAC1328G

      • Controlador Ethernet Realtek RTL 8151GNM

      • Texas Instruments TPS2590 Interruptor de carga de alta corriente de 3 V a 20 V

    NCP4204 GAC1328G looks like a micro. It seems to have traces to the column of inductors just north of it.

    X861949-005 T6WD5XBG-0003 must be some kind of proprietary io controller.

    Nate Fisher - Contestar

    The board you are calling the 'RF board' is most likely the propriatory link for the controllers (as they had on the Xbox/Xbox360), and just plugs onto a USB (???) connection on the motherboard.

    Why they would use an external WiFi/BT board, is a bit of a question.... outsourced engneering? I wonder what connection protocol it uses to motherboard. Nice stitching of antenna cable to case.... not!!

    Simon Wood -

    I've really love to know what HDMI input is. What chipset, and how do they draw it to the screen? I'd presume the DMA it to the vram somehow.

    Joe de Max - Contestar

    SK Hynix H5TQ4G63AFB 4 Gb (512 MB) DDR3 SDRAM (total of 16 x 512 MB = 8 GB)

    Is that a miss-print as there is no hynix part with *AFB BUT there is an *AFR (H5TQ4G63AFR)

    Jose Fajardo - Contestar

    any confirmation of Hynix DDR3 , as there is no AFB suffix, or this is a custom one ?

    blueshine - Contestar

    neither of my 2 controllers pair any more , would the first port of call be to replace the RF Board or RF Module ?

    kevanko - Contestar

    • La parte posterior de la placa madre es un campo verde glorioso, sin ningún circuito integrado.

    • Como siempre, ¡muchas gracias a la gente de Chipworkspor ayudarnos a determinar los nombres de los adornos que encontramos dentro de Xbox One!

      • ¡Si aún no lo has hecho, echa un vistazo a su análisis en profundidad de la PS4!

    Agregar Comentario

    • Con eso, el tiempo de juego ha terminado! Vamos a sumar el puntaje de reparabilidad de esta consola.

    Agregar Comentario

  4. Pensamientos Finales
    • Solo se requieren algunas herramientas para desarmar toda la consola. El procedimiento de apertura es similar, pero mucho más fácil que cualquier Xbox 360.
    • Una vez dentro, un diseño modular limpio y sensato permite que las unidades, el ventilador, el disipador de calor, la placa inalámbrica y la placa hija delantera se puedan reemplazar fácilmente.
    • Los clips en lugar de los tornillos hacen que abrir la caja sea más difícil de lo necesario, pero la ausencia de adhesivos y tornillos patentados ayuda a suavizar la transgresión.
    • El disco duro es relativamente difícil de acceder; tendrá que anular la garantía si desea actualizarlo / reemplazarlo.
    Calificación de Reparabilidad
    8
    Reparabilidad 8 de 10
    (10 es lo más fácil de reparar)

100%

Empezar a traducir ›

Can you replace the HDD with another to see what happens?

bobbychong89 - Contestar

Yeah, no brainer

Paulo Castor -

I'm curious if the replacement drive needs special formatting, or if the system has a built-in recovery 'partition' that will format the drive and install the OS automatically on a stock hard-drive?

Ivan - Contestar

Id imagine it wouldn't have a recovery system since the user is not meant to replace the hdd wether upgrading or replacing through fault. every previous Ms console has had proprietary locked hard drives in some form

danguy2009 -

I downloaded the full OS and day one patch from Microsoft website yesterday. if you replace the harddrive. u will need those files

Cesar Mattos -

Whos the fan OEM? Anything under that black sticker?

Doug Nagle - Contestar

Replace the disk to see if detected and auto formatted :)

gierso - Contestar

Definitely a mistake on MS' part to not officially support HDD replacement on the Xbox One. 500GB is nothing when your installing 25GB - 50GB games, music, and movies. I have a 2TB on my desktop PC build, and still can't install my entire Steam library. For guys like me 500GB just isn't gonna cut it. I'm sure we will know soon though if the HDD in the One is truly upgradeable or not.

Curtiss Porter - Contestar

But it will support external drives. External drives will support all functions that the internal does. So game installs will be supported.

Christopher Garcia -

Considering that both the ps4 and xbone use 2.5inch drives I dont really care that they are not upgradable. I would rather just by a 3-4tb external and attach it if needed, the difference between a usb 3 external and a sata 2 hdd are going to be negligible for load times.

Doug Nagle -

And the PS4 doesn't support external.

Christopher Garcia -

Well, they make more money not allowing users to simply buy a larger hard drive and replace it. They could have used a proprietary drive like the 360 had though.

sstillw -

I've read that the Xbox1 is fast on boot and function but, do you guys think it will it benefit from an SSD? Same with the PS4, if anyone can telll. I know my PS3 OS is kinda slow and I'm considering exchanging it for an SSD.

Jeroham Ortiz - Contestar

Replacing the HDD in a PS4 with an SSD will make it run faster, but not as fast as one may hope. I really wish that PS4 would support external drives like Xbox. However, I’m happy that I can get away with a simple external drive for my Xbox and don’t have to format the drive like I did for my PlayStation.

Blake Littleton -

Yeah, the 2TB Samsung Spinpoint M9 has been announced but is it available yet? That would be a good replacement.

Nicholas Polydor - Contestar

So it has a Marvell Avastar 88W8897, meaning 802.11ac and Bluetooth 4.0. All the specs I have checked so far just mention WiFi 802.11n and no BT. Does the ac network is working right out out of the box - sorry, after the first patch - or MS is saving it for future implementation?

The PS4 teardown confirmed that Sony's console has the 88W8797, with only 802.11 capabilities. This definitely gives extra point to Xbox One over the PS4 in terms of wireless connectivity.

Joe BF - Contestar

I saw that too. Really curious on that one.

Andrew Workmon -

Yeah, seems like Sony missed the trick entirely here. The XBox One Marvell chip supports 'ac' and beamforming tech although this is yet to be unlocked- and doubtless will be in the near future. I guess Sony must have been trying to save a few bucks on the BoM.

Dan -

I am so glad you did it so I didn't have to! Way too curious of what is inside!

John Pombrio - Contestar

Why didn't you do a teardown of the controller or the Kinect?

Ashley Ryan - Contestar

Agreed! Also the power brick, please!

Dustin -

Is the PSU 110-240v?

Hyde Cheung - Contestar

Where is the 32MB ESRAM ?

DeepThought - Contestar

Its on the chip itself(manufactured into the same area as the cpu/gpu).

Doug Nagle -

I am now the proud owner of a toilet paper-featured desktop.

Peter Lo - Contestar

Try replacing the HDD.

Matt Clancy - Contestar

Can i assume that the system is rebuilt to working order. I know its a stupid question but anybody that has taking something apart knows that sometime things don't always put back together as easily..lol

jjjjjjjjjjjjjjj - Contestar

What speed does the blu-ray drive spin at?

Dan - Contestar

I honestly would have rather of had a 256GB SSD for the main drive and get some external storage going on ... performance would have been tremendously better.

Raz Black - Contestar

Price would have also been a lot "better". A cheap 256 gig SSD costs >160 USD, the Spinpoint M8 500 gig HDD costs 60 USD. So instead of 500 dollars for an XBOX One, it would've been closer to 600 dollars.

aleksivanttinen -

I downloaded the full OS and day one patch from Microsoft website yesterday.

if you replace the harddrive. u will need those files

Cesar Mattos - Contestar

The empty pads on the top of the mainboard are very interesting. There's a pair of switches marked "warm" and "cold". There's also empty bus connectors that are likely used for debugging.

sandylee83 - Contestar

Yes, this response is 5 years late, but I am too curious about some features like the switches, battery, warm / cold buttons. These features appear here on the original xbox one, as well as the one s, and even the one x. So they are absolutely used for something!

Richard -

how is the score 8/10? you void the warranty, in order to swap HDD's. i don't think that's repair friendly.

o k - Contestar

If you repair it at all you void the warranty. So much like the warranty on this box, your point is null and void.

Ti74Raven -

where is the teardown of the powersupply! I need to know if I can replace that horrible noisy fan inside it. the console is very quiet but the powersupply is so loud. same BS as MS did with the slim :-(

marc - Contestar

Does anyone know the dimensions of the cooler bracket?? (Hole to hole) I'd be interested in knowing the socket style presumably it's a regular fm2+ cooler, could you confirm this?

Kevin - Contestar

For sure, if someone is in the business of repairing XBox Ones, it would make lots of good sense to clone an XBox 2.5" SATA hard drive onto a spare drive, to be used in the future to replace a crashed drive. Open source disk drive cloning software like Clonezilla will clone any drive, with most any file system and partitioning. If, for any reason, Clonezilla would not do the trick, there are other disk cloning packages. But I've got to believe that Microsoft uses NTFS or maybe a Unix/Linux file system for the XBox One, although they have been known to do some really stupid things, like Vista and Windows 8.

Ben Myers - Contestar

What happens when you plug the Xbox One's hard drive into a PC? Can you read its contents? I just want a way of backing up my profiles and save data.

Peter - Contestar

The Xbox One is an engineering disaster for a custom made consumer product that isn't intended to be user serviceable. It's like a "Holy $@#^ we forgot that we are making a next-gen console, gotta ship this thing to stores before Holidays 2013, so just slap everything up with no thought whatsoever" hackjob.

-Why use a huge Intel retail type HSF instead of a custom cooling solution like the PS4 did?

-Why is the HDD placed completely inside the case in a manner that wastes unnecessary space and prevent users from accessing it from the outside?

-Why is the motherboard so big? There are lots of wasted PCB space that can be cut.

-Why even use a standard PC sized optical drive?

-If all those wasn't enough yet, add a external power brick to it. Again.

Before somebody tries to flame me, please explain how Valve was able to make a smaller machine with completely off-the-shelf-parts including the PSU and a GTX 780, yet much more powerful in CPU/GPU power and infinitely more user serviceable.

J87 - Contestar

Yeh i seen that 2. Not only that the fan is sucking in hot air from inside the case. Who here as built a custom pc and set their hsf fan up like that raise your hands? what no one why is that ill answer for all who built a pc. Your cpu is the hottest component on the system. It needs the coolest air possible to cool it. You blow air in to the heat sink not pull air in. When you pull air in your pulling hot air over the fins. Inside a computer case abiant tempreture can hit 100+f this will mean you loose 100 f cooling right off the top. Aim that sucker blowing in the xbox one has external access for the fan why not use it instead of a exhaust. it shoul be a intake. It should also have a grill and filter not a cutsie louver. Wheres my diagonal cutters and bounce... Its modding time.

Nova Flare -

This is how I would replace the default drive with a bigger size (3T~6T HDD). Get a big HDD and connect it to the XO by external USB3.0 port. It will ask if you would like to format it to be compatible with the XO. Choose yes and format. Unplug the HDD from the XO. Open up your XO, take out the default HDD, replace that with the formatted HDD, close your XO and done.

Logically, this would do the trick but I'm not sure. :-)

Chris Lynch - Contestar

Can I disassemble my Xbox and use the parts like the motherboard,c cpu, and hard drive in a PC???

braedensgoodman - Contestar

Can I disassemble my Xbox One and us the motherboard, CPU, and hard drive for a PC?

braedensgoodman - Contestar

you would have to get costom drivers to suport the os on the software you are using

Liquid Cooled -

How did you open the clips on the back side to remove the top of the case? I've tried pushing and prying all around the area where they're supposed to be, but can't seem to get it unclipped. A more detailed photo of the clip mechanism would be helpful.

sstillw - Contestar

Can you please break down the new 2015 Xbox Elite? I want to know if anything changed (SATA III) and what SSHD it is using...my little brother bought one and my Samsung 512GB SSD with USB 3 can't keep up with his

EasyAsABC123 - Contestar

What kind of ethernet port does the xbox one have? Mine went bad and I need to replace it.

andrew weitzel - Contestar

What part would connect the controller and the Xbox?

Zoo Too - Contestar

The controller connectivity is trough the front panel/power button I/O, the same as the 360 I believe.

Ben Wallace -

Can u upgrade the cpu fan if so can you give a link to one please

damianjanson1988 - Contestar

https://www.youtube.com/watch?v=Ns0hDllb...

Use this to remove x-clamp. Don´t understand how almost every video gives the worst advice on how to remove them. This is a video for the xbox 360, but i used it on my xbox one. They are a pain to remove with any other method. And this one is a lot safer.

chicozeb - Contestar

I want to know what materials is xbox one s using as i need it for my homework

Joseph Gair - Contestar

Microsoft offered to repair mine for 135 dollars and I thought this to be a little steep, and asked them if they would give a upgrade or new game as a bonus or reward for spending so much money on live and games and consoles over the years.. They offered me 30 day xbox live bonus. HA> mines good until Nov. Darn And why am I paying so much for games and consoles? This is out of control.

alby_bldr - Contestar

join the pcmr

Liquid Cooled -

Is it possible to replace my Xbox One Elite SSD with a 10tb SSD?

Tyler Nguyen - Contestar

10tb ssds do not exisist and if they were they would be around $5000

Liquid Cooled -

what is the cooler bracket size

Liquid Cooled - Contestar

Please how do I replace the Xbox one power IC?

Olakitan - Contestar

I opened up the xbox onex and nothing obvious is broken (kids knocked it off chair) it turns on, but will not connect to the tv set.

Dawn Toth - Contestar

Hey Dawn! Good initial sleuthing! You should post a question to our Answers forum with some photos, and maybe our awesome members can help you out!

Sam Lionheart -

My son has xbox 1 elite, and playing a game or watching a dvd it will make a ding noise and then eject the disc, so we r trying to figure out what could be causing this

Shortywiley68@gmail.com

ysleta Davidson - Contestar

how can i turn on xbox one s without an rf board ?

Adrian saxton - Contestar

how to power on xbox one s without an rf board ??

Adrian saxton - Contestar

Aside from the SATA cable, what kind of pin power connector are we talking for the optical drive? Also, would anyone know of an adapter going from said pin set up to a SATA female power connector?

Aaron Mann - Contestar

If you replace the original Xbox one HDD you need to install the system software to the new HDD. But if I’m correct there is no way of doing this. If there is not too sure what program you would use.

Rodney Brookshire - Contestar

Khwab nama But if I’m correct there is no way of doing this. If there is not too sure what program you would use.

Aly Zulfiqar - Contestar

Agregar Comentario

Ver Estadísticas:

Ultimas 24 Horas: 182

Últimos 7 Días: 1,009

Últimos 30 Días: 5,053

Todo El Tiempo: 628,340