Repara tus cosas

Derecho a reparar

Tienda

Introducción

Sigue esta Guía para remover o reemplazar los tornillos Pentalobe de un iPhone 6s

  1. Antes de desarmar su iPhone, descarga la batería por debajo del 25%. Una batería de litio-ion cargada puede generar fuego o explotar si es perforada accidentalmente.
    • Antes de desarmar su iPhone, descarga la batería por debajo del 25%. Una batería de litio-ion cargada puede generar fuego o explotar si es perforada accidentalmente.

    • Apaga tu iPhone antes de empezar a desarmar.

    • Remueve los dos tornillos Pentalobe P2 de 3.4 mm que se encuentran cerca del conector Lightning en el borde inferior de su iPhone.

Conclusión

100%

Empezar a traducir ›

Evan Noronha

Miembro Desde 05/02/15

202,150 Reputación

178 Guías creadas

Equipo

iFixit Miembro de iFixit

Community

135 Miembros

13,886 Guías creadas

I noticed both my pentalobe screws wouldn’t screw in last time. Upon checking the little components that the screws fix into were loose inside. Not a major drama but they also seem to hold the charger cable in place… or at least I’ve noticed cables are loose on my iPhone 6 since then. Is there a part I can buy to fix this issue, does anyone know please?

justingrisbrook - Contestar

I have an iPhone 6s plus, but I got a new phone recently so I put my 6s plus in my side table and went back to it a couple of weeks later just to see that the pentalobe screws are missing and the phone will no longer charge, I also realized that when I plug the charger in its a bit loose. There was also nothing wrong with the phone before it worked perfectly fine.

Simoneil Ming - Contestar

Agregar Comentario

Ver Estadísticas:

Ultimas 24 horas: 12

Ultimos 7 días: 60

Ultimos 30 días: 287

Todo El Tiempo: 16,796