Repara tus cosas

Derecho a reparar

Partes y herramientas

Inglés
Español
Paso 4
We take a familiar access route through the underside of the Apple TV 4K. Just like with its single-K sibling, the Apple TV 4K features repair-friendly plastic clips that secure its bottom panel.
  • We take a familiar access route through the underside of the Apple TV 4K.

  • Just like with its single-K sibling, the Apple TV 4K features repair-friendly plastic clips that secure its bottom panel.

  • These clips are a little more stubborn than what we've seen before—but still, they're not terribly difficult.

  • No moat of glue or uncommon screws? This upgraded unit gets a 1 Up as a reward.

  • Peeling back the rear panel reveals a beefy fan secured by some Torx screws.

Tomamos una ruta de acceso familiar a través de la parte inferior del Apple TV 4K.

Al igual que con su hermano de K solo, el Apple TV 4K presenta clips de plástico fáciles de reparar que aseguran su panel inferior.

Estos clips son un poco más tercos que lo que hemos visto antes, pero aún así, no son terriblemente difíciles.

Sin foso de pegamento o tornillos poco comunes? Esta unidad mejorada obtiene un 1 Up como recompensa.

Pelar hacia atrás el panel trasero revela un ventilador fornido asegurado por algunos tornillos Torx.