Inglés
Español
Paso 10
Turning our attention to the very well-shielded SSD, we start by peeling up this massive patch of protective tape. Per Apple, we know the SSD itself uses a high-speed PCIe-based interface—but this form factor and pin configuration look new.
  • Turning our attention to the very well-shielded SSD, we start by peeling up this massive patch of protective tape.

  • Per Apple, we know the SSD itself uses a high-speed PCIe-based interface—but this form factor and pin configuration look new.

  • Time to pry those shields off and see exactly what Apple cooked up here...

  • It's nice that Apple has kept their removable SSDs a first-out component, simplifying upgrades.

Dirigimos nuestra atención al muy bien protegido SSS, comenzamos por quitar este parche gigante de cinta protectora.

Según Apple, sabemos que el SSD mismo usa una interfaz basada en PCIe de alta velocidad, pero esta factor de forma y configuración de pin se ve nuevo.

Hora de levantar esos escudos y ver exactamente lo qué Apple se trae ahí arriba...

Es bueno que Apple ha mantenido sus unidades SSD extraíbles como un primer componente de salida, lo que simplifica las actualizaciones.