Aviso: Estás editando una guía de prerrequisito. Cualquier cambio que realices afectará a todas las 21 guías que incluyen este paso.

Inglés
Español

Traduciendo paso 1

Paso 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.6 mm Pentalobe P2 screws next to the dock connector.

  • Be sure the driver is well-seated when removing Pentalobe screws—they are easy to strip.

  • During reassembly, we recommend you replace the 5-point screws with equivalent Phillips screws. Our Liberation Kit provides the tools and screws needed to replace the Pentalobe screws with Phillips screws.

Antes de desarmar tu iPhone, asegurate que este apagado.

Remueve los dos tornillos Pentalobe P2 de 3.6 mm localizados en las esquinas del conector dock.

Durante el reensamblaje, te recomendamos que reemplaces los tornillos de 5-puntos con los tornillos Phillips. Nuestro kit de liberación provee las herramientas y tornillos necesarios para reemplazar los tornillos Pentalobe con tornillos Phillips.

El Destornillador de 5-Puntas solo debe ser utilizado una vez porque tiene la posibilidad de barrer el tornillo.