Skip to main content
Inglés
Alemán
Paso 9
The itty bitty spring-contact-connected earpiece speaker pops right out of the display assembly. Spring contacts are always a nice find, they make disassembly nearly foolproof.
  • The itty bitty spring-contact-connected earpiece speaker pops right out of the display assembly.

  • Spring contacts are always a nice find, they make disassembly nearly foolproof.

  • The loudspeaker (complete with foam plug) takes a little encouragement from a plastic opening tool, but is shortly freed as well.

  • That bit of foam may be a method of ingress proofing for the speaker, keeping dust and pointy objects at bay. But it looks a bit like an afterthought, if you ask us.

Der winzige, über Federkontakte verbundene Ohrhörerlautsprecher springt direkt aus dem Displayaufbau.

Es ist immer von Vorteil Federkontakte vorzufinden, da sie das Demontieren nahezu für jeden ermöglichen.

Der Lautsprecher (inklusive Schaumstoffabdeckung) braucht etwas Unterstützung eines Opening Tools, ist aber auch nach kurzer Zeit befreit.

Das Stück Schaumstoff könnte eine Methode sein, um Staub und spitze Objekte fern zu halten, sieht für uns aber etwas nach einer nachträglichen Lösung aus.