Aviso: Estás editando una guía de prerrequisito. Cualquier cambio que realices afectará a todas las 13 guías que incluyen este paso.

Inglés
Alemán
Paso 7
You should now have one orange ribbon cable still attaching the front case to the back.
  • You should now have one orange ribbon cable still attaching the front case to the back.

  • At this point you are able to remove and replace the blue rubber bumpers, or continue with separating the case.

  • Separating the case is not necessary to complete battery replacement but may facilitate ease of replacement. It does require removing an extra cable at some risk of damage during removal.

Es gibt jetzt noch ein orangenes Flachbandkabel, welches das Vorderteil mit dem Rückteil verbindet.

An dieser Stelle kannst du auch die blauen Gummidämpfer entfernen und austauschen, oder mit dem Trennen des Gehäuses fortfahren.

Für den Akkuaustausch ist das vollständige Trennen des Gehäuses nicht notwendig, erleichtert die Arbeit aber doch sehr. Allerdings musst du dazu ein weiteres Kabel lösen, mit dem Risiko, dass du dabei etwas beschädigst.