Saltar al contenido principal
Inglés
Holandés

iPhone 6s Plus openingsprocedure

Prerrequisitos de Guía

Todas las guías de pre-requisitos deben ser traducidas antes de que esta traducción se considere completa.

iPhone 6s Plus Vervanging van de pentalobe schroeven

Información de Guía

= Hecho = Incompleto

      Describe la parte específica o el componente específico de este device en que estás trabajando. Ex: Batería

      Crear un título.

      Este breve resumen solo aparecerá en los resultados de búsqueda.

      Comunica información antes de que el lector empieze a leer la guía.

      Pasos de Guía

      Paso 1

      Het is een optie om de onderkant van de iPhone gedurende een minuut te verwarmen met het gebruik van een iOpener of een föhn.

      Paso 2

      Het openen van het scherm van de 6s Plus zal ervoor zorgen dat er een strip aan lijm rondom de rand van de telefoon los zal komen. Zorg dat je, als je de lijm wilt vervangen, vervangende lijm klaar hebt liggen voordat je verdergaat. Het is mogelijk om de reparatie te voltooien zonder de lijm te vervangen en je zult hierbij geen functies inleveren.

      Paso 3

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      Paso 4

      De beste en meest veilige plek om te wrikken is de inkeping in het voorste paneel, net boven de hoofdtelefoonjack.

      Paso 5

      Kantel je spudger lichtjes terwijl deze in de opening zit om zo de opening tussen de schermmodule en de rest van de telefoon te vergroten.

      Paso 6

      Schuif de zijkant van de spudger, terwijl je stevig aan de zuignap trekt, onder de linker onderhoek van het scherm.

      Paso 7

      Schuif de punt van je spudger langs de linkerkant van de telefoon omhoog, tussen de schermmodule en de achterste behuizing.

      Paso 8

      Steek het platte einde van je spudger onder de rechterkant van het scherm.

      Paso 9

      Gebruik een plasticen openingstool om de achterste behuizing vast te houden terwijl je de zuignap naar boven trekt om de telefoon te openen.

      Paso 10

      Trek aan het kleine lipje op de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

      Paso 11

      Pak de schermmodule voorzichtig vast en til deze op om de telefoon te openen. Gebruik de klemmen aan de bovenkant van het scherm als een scharnier om de telefoon te openen.

      Tus contribuciones son autorizadas bajo la licencia de código abierto de Creative Commons.