Aviso: Estás editando una guía de prerrequisito. Cualquier cambio que realices afectará a todas las 48 guías que incluyen este paso.

Inglés
Alemán
Paso 26
Once all of the adhesive has been separated, open the front glass like a page in a book and rest it on your workspace. If reusing the front panel assembly during reassembly, you will need to replace your display adhesive. Use our display adhesive application guide to reapply your display adhesive and reseal your device.
  • Once all of the adhesive has been separated, open the front glass like a page in a book and rest it on your workspace.

  • If reusing the front panel assembly during reassembly, you will need to replace your display adhesive. Use our display adhesive application guide to reapply your display adhesive and reseal your device.

Sobald der gesamte Kleber entfernt ist, öffne das Frontglas wie eine Seite in einem Buch und lege es auf deinen Arbeitsplatz.

Wenn du das Frontglas später wieder einbauen willst, musst du den Displaykleber ersetzen. Unsere Anleitung zum Anbringen des Displayklebers zeigt, wie er befestigt wird und das Gerät wieder verklebt werden kann.