Inglés
Español
Paso 9
To the tune of Mission Impossible, we quickly and safely remove the power supply. No electrocuted technical writers... today. This 60-watt power supply is Apple Part number 630-0102.
  • To the tune of Mission Impossible, we quickly and safely remove the power supply. No electrocuted technical writers... today.

  • This 60-watt power supply is Apple Part number 630-0102.

  • We think 60 watts peak is pretty dang impressive for an entire computer and CRT display.

  • Our comparison iMac features a 186 watt power supply, that fits onto a considerably smaller circuit board than the 128K's.

Al ritmo de Misión Imposible, eliminamos la fuente de alimentación de forma rápida y segura. No hay escritores técnicos electrocutados ... hoy.

Esta fuente de alimentación de 60 vatios es el número de parte de Apple 630-0102.

Creemos que la potencia máxima de 60 vatios es impresionante para una computadora completa y una pantalla CRT.

Nuestra comparación iMac presenta una fuente de alimentación de 186 vatios, que se ajusta a una placa de circuito considerablemente más pequeña que la de los 128K.