Repara tus cosas

Derecho a reparar

Tienda

Aviso: Estás editando una guía de prerrequisito. Cualquier cambio que realices afectará a todas las 3 guías que incluyen este paso.

Inglés
Italiano

Traduciendo paso 7

Paso 7
Pull the battery out of the rear case. If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable. If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.
  • Pull the battery out of the rear case.

  • If your replacement battery came in a plastic sleeve, remove the sleeve before installation by pulling it away from the ribbon cable.

  • If your new battery doesn’t have adhesive preinstalled, refer to this guide to replace the adhesive strips.

  • Perform a hard reset after reassembly. This can prevent several issues and simplify troubleshooting.

Rimuovi la batteria dal case posteriore.

Se la tua batteria sostitutiva è fornita in un astuccio di plastica, rimuovilo prima dell'installazione tirandolo dalla parte opposta del cavo a nastro.

Se la tua nuova batteria non è dotata di strisce adesive già installate, fai riferimento a questa guida per rimpiazzare le strisce adesive.

Effettua un hard reset dopo il rimontaggio. Questo può prevenire diversi inconvenienti e semplificare la risoluzione dei problemi.