Aviso: Estás editando una guía de prerrequisito. Cualquier cambio que realices afectará a todas las 2 guías que incluyen este paso.

Inglés
Francés
Paso 3
This step is only required if you have an anti-glare display. If you have a glossy display, skip to step 12. Disconnect the Bluetooth cable by pulling the male end straight away from its socket.
  • This step is only required if you have an anti-glare display. If you have a glossy display, skip to step 12.

  • Disconnect the Bluetooth cable by pulling the male end straight away from its socket.

  • Pull the connector parallel to the face of the logic board, not straight up.

  • Use the flat end of a spudger to pry the Bluetooth antenna cable from its socket on the board.

Cette étape est seulement nécessaire si vous avez un écran anti-reflet. Si vous avez un écran brillant, passez à l'étape 12.

Déconnectez la nappe Bluetooth en tirant l'extrémité mâle tout droit hors de sa prise.

Tirez sur le connecteur parallèlement à la surface de la carte mère et non vers le haut.

Avec l'extrémité plate d'une spatule (spudger), soulevez le câble d'antenne Bluetooth hors de sa prise sur la carte.