Inglés
Italiano
Paso 7
Disconnect all three antenna cables by prying each one straight up from its socket. Slide your tweezers or the flat end of your spudger underneath each cable until it's near the socket, and then gently twist or pry up to disconnect it.
  • Disconnect all three antenna cables by prying each one straight up from its socket.

  • Slide your tweezers or the flat end of your spudger underneath each cable until it's near the socket, and then gently twist or pry up to disconnect it.

  • To reconnect each cable, align the connector directly over its socket, and then press down so it snaps into place.

Scollega tutti e tre i cavi di antenna sollevandoli uno a uno dai rispettivi zoccoli.

Fai scorrere le pinzette o l'estremità piatta del tuo spudger sotto ciascun cavo finché non arrivi vicino allo zoccolo e quindi ruota l'attrezzo o fai leva delicatamente per eseguire la disconnessione.

Per ricollegare ciascun cavo, allinea il connettore direttamente sopra il suo zoccolo e quindi premilo giù finché non scatta in posizione.