Inglés
Italiano
Paso 14
Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board. Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.
  • Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board.

  • Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.

  • Even by tower PC standards, this board is huge—reminding us more of an Xbox board than ye olde 2013 Mac Pro.

Benché il pulsante di accensione utilizzi la brillante soluzione dei pogo pin, la breakout board su cui è montato è una delle poche cose che sia effettivamente collegata tramite cavi fisici. Ma viene via abbastanza facilmente, aprendoci la strada verso la scheda logica.

Ed ecco che riusciamo a portare la scheda logica fuori dal suo habitat naturale.

Perfino in base agli standard dei PC tower, questa scheda è gigantesca: ci ricorda più una scheda Xbox che il vecchio Mac Pro del 2013.