Inglés
Francés
Paso 14
Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board. Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.
  • Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board.

  • Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.

  • Even by tower PC standards, this board is huge—reminding us more of an Xbox board than ye olde 2013 Mac Pro.

Bien que le bouton d'alimentation dispose de broches Pogo bien pratiques, la carte breakout sur laquelle il est monté est un des rares composants effectivement connectés par des vrais câbles. Mais elle se détache facilement, libérant la voie vers la carte mère.

Enfin nous pouvons retirer la carte mère de son habitat naturel.

Même pour une tour PC, cette carte est gigantesque. Elle nous rappelle plus la carte d'une Xbox que celle du bon vieux Mac Pro 2013.