Inglés
Español
Paso 14
Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board. Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.
  • Although the power button itself gets nifty pogo pins, the breakout board it's mounted to is one of the only things actually connected via physical cables. But it's dispatched easily enough, clearing a path to the logic board.

  • Finally, we slide the logic board out of its natural habitat.

  • Even by tower PC standards, this board is huge—reminding us more of an Xbox board than ye olde 2013 Mac Pro.

A pesar de que el botón de encendido en sí mismo tiene pines de pogo ingeniosos, la placa de conexión a la que está montada es una de las pocas cosas que se conectan realmente a través de cables físicos. Pero sale fácilmente, despejando el camino a la placa lógica.

Finalmente, deslizamos la placa lógica fuera de su hábitat natural.

Incluso para los estándares de PC en torre, esta placa nos recuerda más a una placa Xbox que a una Mac Pro de 2013.