Inglés
Español
Paso 6
Once this process has been completed, eject your USB drive and shut down your Mac.
  • Once this process has been completed, eject your USB drive and shut down your Mac.

  • If you are planning to do these next few steps on an iMac, you need a wired keyboard made by Apple. Ask your friend if you can borrow their Apple Wired Keyboard. Or, you can buy one for yourself at the link below.

  • Apple Wired Keyboard for sale on Amazon

  • Press the power button on your Mac and hold down the option key on the keyboard as soon as you either see the grey startup screen or the bong.

  • Keep holding the option key down until you see a screen that looks similar to the picture I attached.

Cuando el proceso esté completo, desconecta tu unidad USB y apaga tu Mac.

Si estás planeando hacer los siguientes pasos en un iMac, necesitarás un teclado con cable hecho por Apple. Pregunta a un amigo si te puede prestar el suyo. O, puedes comprar uno en el enlace de abajo.

Presiona el botón de encendido en tu Mac y mantén presionada la tecla Option en el teclado tan pronto cuando veas la pantalla de inicio gris o el logotipo de Apple.

Sigue presionando la tecla Option hasta que veas una pantalla que se vea similar a la imagen que añadí.