Inglés
Español
Paso 14
Teardown Update: since you asked, we dissected the display in the smaller Pixel 3 as well. Guess what? This one's from LG Display! So it's a full reversal from the situation last year, where the Pixel 2 got a Samsung panel and its bigger sibling had a display from LG.
  • Teardown Update: since you asked, we dissected the display in the smaller Pixel 3 as well. Guess what? This one's from LG Display!

  • So it's a full reversal from the situation last year, where the Pixel 2 got a Samsung panel and its bigger sibling had a display from LG.

  • Rumor has it LG has been working hard to improve its OLED mobile technology—we're curious to see how their new display fares this year.

Actualización del desmontaje: ya que preguntaron, hemos diseccionado la pantalla en el Pixel 3 también. ¿Adivinen qué? Esta es de pantalla LG.

Así que es una reversión total de la situación del año pasado, donde el Pixel 2 obtuvo un panel de Samsung y su hermano mayor tenía una pantalla de LG.

Se rumorea que LG ha estado trabajando arduamente para mejorar su tecnología móvil OLED; tenemos curiosidad por ver cómo les va a su nueva pantalla este año.