Repara tus cosas

Derecho a reparar

Partes y herramientas

Inglés
Español

Traduciendo paso 1

Paso 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
Remove the pentalobe screws
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.5 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Antes de comenzar, descarga la batería de tu iPhone por debajo del 25%. Una batería de iones de litio cargada puede incendiarse y / o explotar si se perfora accidentalmente.

Apaga tu iPhone antes de comenzar el desmontaje.

Abrir la pantalla del iPhone dañará sus sellos impermeables. Si no reemplazas los sellos, tu teléfono ya no será resistente al agua.

Retira los dos tornillos pentalobe de 3,5 mm en el borde inferior del iPhone.

La apertura de la pantalla del iPhone comprometerá sus sellos de impermeabilidad. Ten listos los sellos de repuesto antes de seguir adelante con este paso, o ten cuidado de evitar la exposición a líquidos si vuelve a ensamblar su iPhone sin reemplazar los sellos.

[title] Remove the pentalobe screws
[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* red] Remove the two 3.5 mm pentalobe screws on the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [https://www.ifixit.com/Store/iPhone/IF371-009-1|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.