Inglés
Español

Traduciendo paso 1

Paso 1
Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
  • Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.

  • Power off your iPhone before beginning disassembly.

  • Remove the two 3.5 mm pentalobe screws from the bottom edge of the iPhone.

  • Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have replacement seals ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.

Antes de comenzar, descargue la batería de su iPhone por debajo del 25%. Una batería de iones de litio cargada puede incendiarse y / o explotar si se pincha accidentalmente.

Apague su iPhone antes de comenzar el desmontaje.

Abrir la pantalla del iPhone dañará sus sellos impermeables. Si no reemplaza los sellos, su teléfono ya no será resistente al agua.

Retire los dos tornillos pentalobe de 3,5 mm del borde inferior del iPhone.

[* icon_caution] Before you begin, discharge your iPhone battery below 25%. A charged lithium-ion battery can catch fire and/or explode if accidentally punctured.
[* black] Power off your iPhone before beginning disassembly.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will damage its waterproof seals. If you do not replace the seals, your phone will no longer be water resistant.
[* red] Remove the two 3.5 mm pentalobe screws from the bottom edge of the iPhone.
[* icon_note] Opening the iPhone's display will compromise its waterproof seals. Have [product|IF372-005|replacement seals|new_window=true] ready before you proceed past this step, or take care to avoid liquid exposure if you reassemble your iPhone without replacing the seals.