Repara tus cosas

Derecho a reparar

Partes y herramientas

Inglés
Español

Traduciendo paso 1

Paso 1
WARNING: Before working inside your computer, read the safety information that shipped with your computer. Follow the instructions in Before You Begin.
Loosen the Screw
  • WARNING: Before working inside your computer, read the safety information that shipped with your computer. Follow the instructions in Before You Begin.

  • CAUTION: To avoid electrostatic discharge, ground yourself by using a wrist grounding strap or by periodically touching an unpainted metal surface (such as a connector on your computer).

  • Loosen the captive screw that secures the memory-module cover to the computer base.

ADVERTENCIA: Antes de trabajar dentro de su computadora, lea la información de seguridad que se envió con su computadora. Siga las instrucciones en Antes de comenzar.

PRECAUCIÓN: Para evitar descargas electrostáticas, conecte a tierra usando una correa de conexión a tierra para la muñeca o tocando periódicamente una superficie metálica sin pintar (como un conector en su computadora).

Afloje el tornillo cautivo que fija la cubierta del módulo de memoria a la base de la computadora.