Introducción

Sony tiene 3 modelos de la consola PS4. Esta es la última versión y ha cambiado mucho. La vamos a desmontar para ver que ha cambiado.

  1. CUH-1200A Desembalaje CUH-1200A Desembalaje CUH-1200A Desembalaje
    • CUH-1200A Desembalaje

  2. La cubierta del disco duro se saca tal y como en los modelos previos.
    • La cubierta del disco duro se saca tal y como en los modelos previos.

    What is different about it?

    TronicsFix - Contestar

    i know the model i have (CUH-1215 jet black star wars collection bundle) does not just slide off like the older versions :(

    daniellavon4321 -

    Actually, it does. All 1200 series have removable hard drive covers that just slide off. They are usually a bit harder to remove, but they do come off the same way.

    TronicsFix - Contestar

    i think i need the Hulk to remove the cover it just wont come off :/ (1216 glacier white)

    Whome - - Contestar

    What is the little black square mounted up the hard drive case called?

    Traymonte Hulme - Contestar

  3. El Disco duro tiene un tornillo que necesita ser retirado, entonces podemos proceder a sacarlo. Necesitarás un destornillador PH 0 para completar este paso Necesitarás un destornillador PH 0 para completar este paso
    • El Disco duro tiene un tornillo que necesita ser retirado, entonces podemos proceder a sacarlo.

    • Necesitarás un destornillador PH 0 para completar este paso

  4. Utilizando un palillo o algo similar, retira las etiquetas de garantía para poder desatornillar los dos tornillos negros T9. Desatornilla los 2 tornillos tipo tuerca T9
    • Utilizando un palillo o algo similar, retira las etiquetas de garantía para poder desatornillar los dos tornillos negros T9.

    • Desatornilla los 2 tornillos tipo tuerca T9

    • Este es el primer cambio que notamos... Solo hay dos tornillos. Los modelos previos tenían cuatro.

  5. Primero, desatornilla los dos tornillos que aseguran la cubierta superior de la PS4. Remover la cubierta superior será mas fácil siguiendo este orden: 1) Agarra por debajo de la cubierta superior, colocada al lado del botón de encendido. 2) Estira hacía arriba, hasta que escuches un "click" mientras estiras.
    • Primero, desatornilla los dos tornillos que aseguran la cubierta superior de la PS4. Remover la cubierta superior será mas fácil siguiendo este orden:

    • 1) Agarra por debajo de la cubierta superior, colocada al lado del botón de encendido.

    • 2) Estira hacía arriba, hasta que escuches un "click" mientras estiras.

    • 3) Mueve tu mano al lugar opuesto de la cubierta superior y estira hacía arriba también.

    • 4) Después de estirar los 2 lados de la cubierta superior, desliza la cubierta de la PS4

    • Ahora podemos ver dentro del CUH 1200. La primera cosa que llama la atención es que la placa base es mucho más pequeña y que la abrazadera de APU ha estado completamente rediseñada. El interior de este modelo es completamente diferente a los modelos anteriores

    The cuh-1215(A) has 2 more t9s at this point, the plastic retainer clip adhered along the left underside of the top cover, (shown between thumb and HDD in image 1 of this step) had 1 right there in front, and 1 about 1/2 way to the back of the console. (Empty screw-hole shown in step 14, image 1 below) At the bottom, and top right corners of the HDD enclosure, respectively.

    Thor - Contestar

  6. Para remover la cubierta inferior necesitarás tirar muy fuerte en cada lado de la parte trasera de la consola. Quizá seas capaz de tirar sólo con tus manos, pero puede que necesites alguna herramienta de abertura para poder sacarla. Podemos ver los componentes de la parte trasera de la consola. Parece que tenemos una fuente de alimentación completamente rediseñada y un lector de discos ópticos.
    • Para remover la cubierta inferior necesitarás tirar muy fuerte en cada lado de la parte trasera de la consola.

    • Quizá seas capaz de tirar sólo con tus manos, pero puede que necesites alguna herramienta de abertura para poder sacarla.

    • Podemos ver los componentes de la parte trasera de la consola. Parece que tenemos una fuente de alimentación completamente rediseñada y un lector de discos ópticos.

    There are two more screws ...

    jbadarani - Contestar

    Can't get back piece off. Pulling hard. There is only 1 screw on the bottom right? No hidden ones?

    Dustin Null - Contestar

    using a jimmy makes this a breeze

    wyatt Faught - Contestar

    I have a CUH-1202A that I cant get past this step. I’ve pulled so hard I think the casing is about to break. Anyone have any ideas or a more detailed description of how to use a jimmy?

    Leslie Pogson - Contestar

    Ok, I got it off. I pulled the case apart and made a small gap near the corners. Wedged some tweezers in the gap, levered it and made a larger gap for a screwdriver. Levered that and it popped off.

    It damaged the edges of the case but wont be noticeable once its all back together.

    Leslie Pogson - Contestar

    I used a spudger to pry about 1/4” in from the back on each side and the cover just fell off.

    Shawn Hime - Contestar

    There are definitely 2 more screws. On the bottom casing section, there is a screw close to the ac plug in and one at the same place on the opposite side. They are covered by plain black stickers similar to the ones that have the warranty info on. Don’t try removing the bottom with having removed 4 black screws from the back.

    Jacques Schalaques - Contestar

  7. Después de que hayamos quitado la parte trasera, podremos ver el botón físico utilizado para expulsar los discos que Sony ha decidido utilizar. Esto es un cambio significativo respecto a los modelos anteriores. Creemos que este cambio se ha hecho para evitar el conocido "expulsado aleatorio" que frecuentaba modelos anteriores.
    • Después de que hayamos quitado la parte trasera, podremos ver el botón físico utilizado para expulsar los discos que Sony ha decidido utilizar. Esto es un cambio significativo respecto a los modelos anteriores.

    • Creemos que este cambio se ha hecho para evitar el conocido "expulsado aleatorio" que frecuentaba modelos anteriores.

    Visita Nuestra Tienda
  9. Quita los tres tornillos T9 y los dos tornillos largos philiphs PH 0. Estira del lado izquierdo (el lado sin los cuatro cables) y luego del lado derecho. El lado derecho de la fuente de alimentación será más difícil de retirar, así que deberás estirar firmemente. Después de haberla soltado, serás capaz de retirarla, pero seguirá conectada por los cuatro cables así que no la retires totalmente hasta que la hayas desconectado (como se muestra en el siguiente apartado).
    • Quita los tres tornillos T9 y los dos tornillos largos philiphs PH 0.

    • Estira del lado izquierdo (el lado sin los cuatro cables) y luego del lado derecho. El lado derecho de la fuente de alimentación será más difícil de retirar, así que deberás estirar firmemente.

    • Después de haberla soltado, serás capaz de retirarla, pero seguirá conectada por los cuatro cables así que no la retires totalmente hasta que la hayas desconectado (como se muestra en el siguiente apartado).

  10. Necesitarás desconectar el cuarto cable de la placa madre. La mejor manera que he encontrado es usar mini alicates. Estira de un lado y luego de otro. Repite este mismo proceso hasta que se suelte. La fuente de alimentación puede ser retirada.
    • Necesitarás desconectar el cuarto cable de la placa madre.

    • La mejor manera que he encontrado es usar mini alicates. Estira de un lado y luego de otro. Repite este mismo proceso hasta que se suelte.

    • La fuente de alimentación puede ser retirada.

    • Ten cuidado ya que este conector puede desprenderse fácilmente de la placa madre.

    • Asegúrate de que estas tirando del conector que va hacía la fuente de alimentación y NO el que está en la en la placa madre.

    I found that if you use a xacto knife or box cutter slide it down the flat side lessens it right up but still use caution it's a tough littlet connection

    Gregg Cobb - Contestar

    The plastic fuse-puller that comes stock in most 90's+ vehicles, (inside fusebox cover) works great. Locking equal plastic grip on both sides.

    Thor - Contestar

    i need help i could possibly break it how do i do it on the model 1216a

    RNB - Contestar

    I broke it. I feel so bad. FML

    Tsvetan Manev - Contestar

    I broke the connector on the motherboard. Do I need to replace the mother board now?

    srgeorgio - Contestar

    I found that an easier way was to deconnect the cable from the power supply unit instead of the mainboard. It should be less risky since you’re going to exchange the old PSU anyway and you keep the connection cable with the rest of the console when you haven’t got the new PSU already (as in my case). I don’t know if the connector is removable on every PSU. Mine was the N14-200P1A for the PS4 CUH-1216A.

    grunchy - Contestar

    bei mir ist es abgebrochen (leider).. viel einfacher wäre es gewesen, es vom netzteil zu trennen (statt vom mainboard).

    hinterher ist man immer schlauer.

    meine frage ist jetzt, kann man es noch reparieren, oder ist es schrott?

    ocg309 - Contestar

    Just had to deal with this part. I second that using an xacto/box cutter on the flat side helped immensely in loosening the connection.

    Rob - Contestar

  11. Utiliza los mismos alicates para sacar el adaptador wifi y estira con cuidado. El conector ancho de la unidad óptica tiene una pestaña negra que debe ser abierta tirando hacía arriba en cada extremo. Esto liberará el cable. Los otros dos cables pueden ser sacados directamente de sus respectivos zócalos.
    • Utiliza los mismos alicates para sacar el adaptador wifi y estira con cuidado.

    • El conector ancho de la unidad óptica tiene una pestaña negra que debe ser abierta tirando hacía arriba en cada extremo. Esto liberará el cable.

    • Los otros dos cables pueden ser sacados directamente de sus respectivos zócalos.

  12. Quita los tornillos T9 que aseguran la antena wifi. Retira la antena wifi.
    • Quita los tornillos T9 que aseguran la antena wifi.

    • Retira la antena wifi.

  13. Retira el pequeño cable plano de la unidad optica. Quita los 5 tornillos T9 Quita los 2 tornillos philiphs PH0 y también retira la placa verde.
    • Retira el pequeño cable plano de la unidad optica.

    • Quita los 5 tornillos T9

    • Quita los 2 tornillos philiphs PH0 y también retira la placa verde.

  14. Aunque la unidad óptica haya sido rediseñada, todavía utilizan el mismo sistema de rodado con la barra blanca en medio. Creemos que seguirán habiendo problemas con las barras blancas saliendose de su lugar. El láser y el portador tienen mucho parecido a los modelos anteriores.
    • Aunque la unidad óptica haya sido rediseñada, todavía utilizan el mismo sistema de rodado con la barra blanca en medio. Creemos que seguirán habiendo problemas con las barras blancas saliendose de su lugar.

    • El láser y el portador tienen mucho parecido a los modelos anteriores.

    Could you point me in the direction of a supplier for these rollers? I have a damaged pair but don't really want to replace the entire drive.

    josephedeandick - Contestar

  15. Retira los doce tornillos tipo T9 Retira los seis tornillos tipo phillips PH 0 Retira los tres tornillos phillips PH 0
    • Retira los doce tornillos tipo T9

    • Retira los seis tornillos tipo phillips PH 0

    • Retira los tres tornillos phillips PH 0

    • Retira los dos tornillos phillips PH 0

    • Retira la carcasa metálica superior de la consola.

  16. El primer detalle del que nos damos cuenta (diferente al tamaño) de la placa madre es que Sony ha rediseñado totalmente la abrazadera del disipador de calor. Creemos que esto reducirá o eliminará el problema de la PS4 de encenderse y al instante apagarse.
    • El primer detalle del que nos damos cuenta (diferente al tamaño) de la placa madre es que Sony ha rediseñado totalmente la abrazadera del disipador de calor. Creemos que esto reducirá o eliminará el problema de la PS4 de encenderse y al instante apagarse.

  17. Retira los dos tornillos phillips PH 0 Después de que la abrazadera sea retirada, el espaciador de debajo también necesitará ser retirado. Retira el botón de encendido levantando el gancho que está enganchado a la placa madre.

    • Después de que la abrazadera sea retirada, el espaciador de debajo también necesitará ser retirado.

    • Retira el botón de encendido levantando el gancho que está enganchado a la placa madre.

    • Después que el gancho esté levantado el botón de encendido se deslizará hacía atrás y fuera.

  18. A medida que levantas la parte frontal de la placa madre verás que el ventilador todavía está conectado. Este puede ser removido agarrando el conector con unos alicates pequeños. Después de haberlo sacado, la placa madre se podrá retirar. Después de haberlo sacado, la placa madre se podrá retirar.
    • A medida que levantas la parte frontal de la placa madre verás que el ventilador todavía está conectado. Este puede ser removido agarrando el conector con unos alicates pequeños.

    • Después de haberlo sacado, la placa madre se podrá retirar.

    I'm having trouble reinserting the motherboard with both sides of the ports lined up, any suggestions?

    Max - Contestar

  19. Ahora podemos ver los grandes cambios entre los modelos antiguos y este nuevo modelo... ¡No hay RAM en un lado de la placa madre! Sigue habiendo la misma cantidad de RAM pero el numero total de chips de RAM ha sido pasado a la mitad.
    • Ahora podemos ver los grandes cambios entre los modelos antiguos y este nuevo modelo... ¡No hay RAM en un lado de la placa madre!

    • Sigue habiendo la misma cantidad de RAM pero el numero total de chips de RAM ha sido pasado a la mitad.

    • En otras noticias, ¡el puerto HDMI ha sido rediseñado! Esto son buenas noticias ya que el estilo antiguo estaba determinado a fallar.

  20. Retira los tres tornillos phillips PH0 y luego retira la pieza metálica. Con esto fuera de camino, solo queda un único tornillo (PH 0) manteniendo el ventilador en su lugar. ¡Retíralo y habrás acabado! Con esto fuera de camino, solo queda un único tornillo (PH 0) manteniendo el ventilador en su lugar. ¡Retíralo y habrás acabado!
    • Retira los tres tornillos phillips PH0 y luego retira la pieza metálica.

    • Con esto fuera de camino, solo queda un único tornillo (PH 0) manteniendo el ventilador en su lugar. ¡Retíralo y habrás acabado!

  21. Cuando empezamos a montar la PS4 nos dimos cuenta de una pequeña pieza localizada en la parte inferior de la lámina metálica. Mientras íbamos montando la consola descubrimos que iba encima de la placa madre donde uno de los tornillos largos de la fuente de alimentación estaba localizado. Hay una pieza plástica de color negra que la cubrirá. Cuando empezamos a montar la PS4 nos dimos cuenta de una pequeña pieza localizada en la parte inferior de la lámina metálica. Mientras íbamos montando la consola descubrimos que iba encima de la placa madre donde uno de los tornillos largos de la fuente de alimentación estaba localizado. Hay una pieza plástica de color negra que la cubrirá.
    • Cuando empezamos a montar la PS4 nos dimos cuenta de una pequeña pieza localizada en la parte inferior de la lámina metálica. Mientras íbamos montando la consola descubrimos que iba encima de la placa madre donde uno de los tornillos largos de la fuente de alimentación estaba localizado. Hay una pieza plástica de color negra que la cubrirá.

    That small black plastic thing, that you use to swotch on and off, where is that?

    jungelassen - Contestar

    Step 16 photo #2

    TronicsFix - Contestar

  22. Con un modelo drásticamente diferente de PS4 tenemos la esperanza de que Sony haya dirigido la atención a los problemas con los modelos antiguos (puerto HDMI, etc). Somos cautelosamente optimistas de que lo han hecho.
    • Con un modelo drásticamente diferente de PS4 tenemos la esperanza de que Sony haya dirigido la atención a los problemas con los modelos antiguos (puerto HDMI, etc). Somos cautelosamente optimistas de que lo han hecho.

Linea de Meta

100%

Empezar a traducir ›

TronicsFix

Miembro Desde 06/11/13

28,006 Reputación

5 Guías creadas

Equipo

TronicsFix Miembro de TronicsFix

Business

1 Miembro

19 Guías creadas

You didn't show what the supply connector is supposed to look like, when disconnected. Now I ripped it off of my mother board, attempting to assess milk damage. Thanks for helping me make sure my PS4 will stay broken.

draconicfeathers - Contestar

I'm so sorry it ripped off. I'm assuming you are talking about the power supply connector? If so step #10 shows the method we use to remove this connector. We use mini pliers and grasp one end at a time and pull up gently but firmly each time...this will eventually get the connector off without damage in most cases. That being said we have had to fix a connector every once in a while on these because some of them are fragile.

TronicsFix -

i dropped my ps4 and it made grinding noises when it reading discs and also it wouldnt eject disc, i fixed the eject problem by disassembling the blu ray drive but it still grinds when reading and only reads when i rebuild database. are you guys gonna start selling replacements anytime soon or will the blu ray from the cuh-11xx models work?

jer - Contestar

ifixit doesn't currently carry them. I'm assuming that they will at some point. We at Tronicsfix have just gotten a few in (we just don't have them up on our website yet) and could sell you one. You can contact me here: steve@tronicsfix.com

TronicsFix -

If i buy this model from japan 100v will it work in india 220v plz help me

vikas gahlaut - Contestar

Yes...it's universal. It will work with any voltage.

TronicsFix -

I have a hdmi connector taken out of an old blu ray player, it looks the same as my ps4 one, will it work or do I need one designed for the ps4?

Alan Roberts - Contestar

It's highly unlikely that it would work. I haven't seen any that would work other than ports that are made just for the PS4. Just be careful where you buy it. Most of them out there (especially the really cheap ones) don't even line up correctly.

TronicsFix -

The contacts at the back of the HDMI port are offset on the PS4. The port may look the same but when placed onto the board, the contacts will be in between the solder pads in stead of over them. Sometimes you can bend the mounting legs of the port to shift it over and align the contacts, but it’s best to just get the correct port. Heads up though, almost all suppliers of the PS4 port are not selling the offset style, so you’ll have to do some hunting to find a supplier that has the proper port…

Kevin -

When replacing this optical drive will I need a new control board?

asilvaesq - Contestar

Step 15:

Good to know that this part was changed. But since the CUH1100 Sony has changed the fan profile. So the units since are more quiet. I see a problem with this. The fan is working slower now under high loads. The heatsink is not bigger thant the CUH1000. So the temperature under load is much higher than before.

So we know the problems of the PS3 fat console.

I like a louder fan more than the chance to got broken solder.

If we could see the APU tempertures (like on an PC) we would change the cooling I am sure.

TheLOD2010 - Contestar

You're forgetting that this model uses less power. Less power = less heat generated. Less heat = less cooling needed.

TronicsFix -

Where can I get a new power supply

Cullen Anderson - Contestar

Here is the new link for that power supply: http://www.tronicsparts.com/store/p65/PS...

TronicsFix -

How does one going about repairing the connection from the power supply to the motherboard if it gets pulled off the motherboard? I accidentally did this and it's driving me crazy

Garrett Ramsey - Contestar

The only way is to solder it back onto the motherbaord. My company has done lots of these so you can always send it in if you need to.

TronicsFix -

My ps4 freezes every time I search for WiFi and sometimes and my control always blinks then turns off but ssometimes when I hard reset the game it connects can u please help

rooneysc7 - Contestar

Hmmm...that's kind of a strange one. It could be a software problem or maybe the chip is bad...there's no way for me to know for sure without having it here in my shop to look at. Sorry I can't give you a better answer.

TronicsFix -

Can you tell me if the CUH-1200 rubber feet is the same as the CUH-1100

Fernando Oliveira - Contestar

No, they are not.

TronicsFix -

Hi! So I tore down my ps4 but there's one extra piece which you didn't show in pictures my bad luck that I didn't notice it coming out as I was flipping ps over n now I am unable to figure out where'll it go! It's a black plastic piece at first I thought it was in hdd cage but it not fitting anyway . HELP?

Naeem - Contestar

That piece is shown in step #14. It has two silver screws that hold it down.

TronicsFix -

What is the fan part number or where can I buy a replacement fan? My fan doesn't seem to work anymore

Tony Morrison - Contestar

So thank you so much because now my power supply was ripped from the motherboard because I was following your instructions. Thanks so much. And I'm not the only one reading the first comment.

tpet1123 - Contestar

I've done my best on step #9 to show exactly how to place the pliers to get that connector off. I hope more people read the first comment so they are more careful with this connector. If there is a better wat to describe how to remove this connector please let me know what that would be.

TronicsFix -

Pull from the power supply, not the mother board. If you pull from the mother board you'll rip it clean off. Pull from the power supply and it'll slide out.

tpet1123 - Contestar

The power button has gone bad on my PS4. I can not see it in pictures, but I have found out something is missing between the black power button and the microswitch on the mainboard. The microswitch is cowered by a small metal thingy, and then there must be something else, but what is it????

jungelassen - Contestar

If you can post a pic of it I can tell you what you're missing. Either way though you'll have to replace the entire switch most likely...it's soldered onto the motherboard so it will need to be soldered on.

TronicsFix -

The microswitch is still on the motherboard, and working. It is all the plastic that actuates the switch that has gone missing :-( . Can not post pics in this site, sorry.

jungelassen - Contestar

So the plastic piece that you actually press on with your finger to turn it on? I haven't seen those for sale anywhere but I'd keep my eye on Ebay.

TronicsFix -

There is a black thingy on eBay that looks like the one I've got - 30 bucks!!!!!

jungelassen - Contestar

Bummer...that's a lot!

TronicsFix -

Loose piece warning on pic. 20: It goes under the black cover on pic. 14, (upper left). So: Before taking out PSU, remove said cover, and the long screw from the buttom. Then you are in crontrol of the process....

jungelassen - Contestar

Yep...you'll lose it if you're not careful!

TronicsFix -

How correctly change optical drive on CUH-1216? Help! What is the good model?

r_jambet - Contestar

Is the HDMI input on my CUH-1114A model PS4 connected to my motherboard? If not can I replace it. It seems that while traveling with my consoles instantly the hdmi port has been damadehed and needs replaced. Please help!!

Caleb king - Contestar

Yes, it's connected to your motherboard. It will need to be replaced if it's not working.

TronicsFix -

Hello, I've seen your video on Youtube with the PS4 CUH-1215 Teardown, and you wrote their I would need T8 Torx Security Screw driver and a PH00 Phillips Screw Driver. My unit is CUH-1200 and I'm wondering if Torx T8 and PH00 phillips will fit in my Unit's screws since you used a T9 and a PH0 in this guide, opposite to your video even though they're just the same unit. Thank you ^^

Felix Ababa III - Contestar

TR8 or TR9 work fine. I presonally use a TR8 because I've found it to fit looser and not get stuck in the screw hole. When I'm fixing a bunch of these at a time it makes it much faster if the bit doesn't stick in the screw.

TronicsFix -

I'm trying to do the wifi antenna mod. Where the heck can I find a 38cm U.FL / IPEX to RP-SMA wifi wire. Did Sony special make this? I can't find it anywhere. I wonder if part of making new models is to defy user mods.

Dustin - Contestar

The longest length I can find is 30cm. I'm going to order the 30cm and try to alter my route. But I don't think it will work

Dustin -

Unfortunately, I don't know of anywhere to get it. Sorry about that.

TronicsFix -

My PS4 is an older model I dropped it once but it continued working for a while but suddenly sometimes the PS4 comes on but doesn't have enough power to come on fully

Jesse Daniels - Contestar

I watched the tear down to this and it is accurate. 8/10. It is a bit difficult. There are so many screws and they are varying on type. My advice is pay high attention to the type of head the screws have. If it is round, or flat. Especially with the Phillips screws. The torx are much easier to keep track of since they are the same. But the Phillips are a pain to keep track of. And be sure to read the steps thoroughly . There is a piece that gets loose and it's easy to lose. You will need it. I think the article could use a small update. At least with the description of the screw. That way you don't put one where it doesn't go. Honestly the Xbox one is a f*** ton easier than the ps4. Just starting I thought I was going to break the plastic. Also be careful. It can be on there real tight.

oscar hernandez (sir oz) - Contestar

My PlayStation4 keeps freezing and just runs extremely sloppy. If i try to run ANY application or Game, practically ANYTHING, it freezes and i have to hard reset it. Any idea what it could be?

Ricardo Pineda - Contestar

Any reply wold be extremely helpful! Thanks in advance!!

Ricardo Pineda -

What wires on the PS4 cooling fan are the positives there is brown, black, or white?

coltenraymo00 - Contestar

What is the microswitch for that is on the pcb board on the optical drive that you remove in step 12?

Does the pcb board need to be sat in a certain position before screwing back down? Either towards the front or rear of the console as it has a Little play to position it.

Thanks

Keith Oshaughnessy - Contestar

Bonjour,

Merci infiniment pour ce tutoriel. Il m’a aidé au nettoyage de ma PS4 modèle CUH 1216A.

Loïc

Girardin - Contestar

Un grand merci pour ce tuto, grâce à celui-ci, j’ai réussi à remplacer mon bloc optique alors merciii!!! ;-)

jeromeredureau - Contestar

I used this guide to replace the fan in my sons PS4 and can say this did work the only problem I had was disconnecting the power pack I couldn’t do it at all but managed to work around with the help of another part of hands and being very careful move to motherboard other the way and I have never done anything like this before

Joanne Lewis - Contestar

I lost the loose piece is there anywhere online I can find the piece? Thank you

Dylan Castillo - Contestar

Agregar Comentario

Ver Estadísticas:

Ultimas 24 Horas: 143

Últimos 7 Días: 952

Últimos 30 Días: 4,248

Todo El Tiempo: 170,106