Saltar al contenido principal

Repara tus cosas

Derecho a reparar

Partes y herramientas

  1. El ideal seria un tornavís amb puntes extraibles ja que el portàtil té cargols de diferents mides.
    • El ideal seria un tornavís amb puntes extraibles ja que el portàtil té cargols de diferents mides.

  2. Abans de començar a desmuntar haurem d'extreure la batería del portátil. Donem la volta al portátil i tenim dues pestanyes, la primera per desbloquejar la batería i la segona per treure-la. Donem la volta al portátil i tenim dues pestanyes, la primera per desbloquejar la batería i la segona per treure-la.
    • Abans de començar a desmuntar haurem d'extreure la batería del portátil.

    • Donem la volta al portátil i tenim dues pestanyes, la primera per desbloquejar la batería i la segona per treure-la.

  3. Haurém de treure la tapa per poder desmuntar els altres components. En primer lloc descargolarem els cargols com es veuen en la primera imatge on els cargols están marcats i després tirar de la tapa i sortirà.
    • Haurém de treure la tapa per poder desmuntar els altres components.

    • En primer lloc descargolarem els cargols com es veuen en la primera imatge on els cargols están marcats i després tirar de la tapa i sortirà.

  4. Ja amb la tapa oberta, procedirem a treure el ventilador del portátil.
    • Ja amb la tapa oberta, procedirem a treure el ventilador del portátil.

    • En primer lloc desconnectarem el cable que hi ha desde el ventilador fins a la placa.

    • Després descargolarem els cargols que hi han cargolatsm en aquest cas 3.

  5. Aquesta part és opcional i recomanable i es tracta de netejar el ventilador.
    • Aquesta part és opcional i recomanable i es tracta de netejar el ventilador.

    • Per fer-ho previament desmuntat haurém de treure en aquest cas 4 cargols més petits que els del pas anterior i obrir la tapa, una vegada fet netejar-ho per exemple amb un raspall de dents..

  6. Després de haver tret el ventilador, procedirem a treure el dissipador. En primer lloc descargolarem els 4 cargols que van connectats a la placa.
    • Després de haver tret el ventilador, procedirem a treure el dissipador.

    • En primer lloc descargolarem els 4 cargols que van connectats a la placa.

    • De seguit per la part superior l'aixecarem i anirem treient el dissipador amb molt de compte.

  7. Arribem a una de les parts més delicades, treure el processador.
    • Arribem a una de les parts més delicades, treure el processador.

    • No és difícil, però s'ha de fer amb cura. Amb un tornavís de punta plana girarem una volta en sentit de les agulles del rellotge i el treiem amb molt de compte.

  8. Ara es el torn de la memòria RAM. Per fer-ho tenim dues pestanyes a cada costat de la memòria les quals les haurém de pressionar-les al mateix costat de cada.
    • Ara es el torn de la memòria RAM.

    • Per fer-ho tenim dues pestanyes a cada costat de la memòria les quals les haurém de pressionar-les al mateix costat de cada.

    • Al fer-ho la RAM automàticament sortirà i es quedarà en diagonalm només faltaría agafar-la.

  9. Essential Electronics Toolkit

    Pequeño juego de herramientas. Grandes posibilidades.

    Shop Toolkits

    Essential
    Electronics
    Toolkit

    Shop Toolkits
  10. Tal i com diu el títol ara treurem la targeta Wi-Fi del portàtil. El primer pas és: desconnectar els 2 cables que hi han connectats de color blanc i negre (marcats en rodona) i després descargolar els 2 cargols (marcats en quadrats).
    • Tal i com diu el títol ara treurem la targeta Wi-Fi del portàtil.

    • El primer pas és: desconnectar els 2 cables que hi han connectats de color blanc i negre (marcats en rodona) i després descargolar els 2 cargols (marcats en quadrats).

    • D'aquesta manera farà el mateix que la RAM es posarà en diagonal i només faltarà treure-la.

  11. Anem a treure el teclat. Farem ùs del tornavís de punta plana i farem el mateix moviment que el de la imatge amb molt de compte de no trencar-ho.
    • Anem a treure el teclat.

    • Farem ùs del tornavís de punta plana i farem el mateix moviment que el de la imatge amb molt de compte de no trencar-ho.

  12. Ja quasi hem acabat el desmuntatge, per penùltim pas toca treure el disc dur. Per fer-ho hem de girar el portàtil i treure 2 cargols.
    • Ja quasi hem acabat el desmuntatge, per penùltim pas toca treure el disc dur.

    • Per fer-ho hem de girar el portàtil i treure 2 cargols.

    • Al obrir la tapa trobarem un espai reservat només per al disc dur i a dins haurém de treure uns altres 2 cargols.

    • Una vegada trets, el desplacem a l'esquerra nostra i el treiem.

  13. Finalment i ùltim pas del desmuntatge és treure la lectora de DVD/CD ROM. Al costat de on hem tret la targeta Wi-Fi trobarem aquest cargol el qual haurem de descargolar-lo i abaix empènyer.
    • Finalment i ùltim pas del desmuntatge és treure la lectora de DVD/CD ROM.

    • Al costat de on hem tret la targeta Wi-Fi trobarem aquest cargol el qual haurem de descargolar-lo i abaix empènyer.

  14. Començem amb el muntatge, muntarem la lectora de DVD/CD ROM.
    • Començem amb el muntatge, muntarem la lectora de DVD/CD ROM.

    • No té molta complicació, agafem la lectora i la fiquem dins del seu lloc corresponent.

    • Després haurém de cargolar un cargol a prop del lloc de la targeta Wi-Fi.

  15. Anem amb el disc dur.. Inserim el disc dur en el seu lloc i el empenyem a la nostra dreta per a que encaixi correctament. De seguit cargolem els 2 cargols situats a la dreta.
    • Anem amb el disc dur..

    • Inserim el disc dur en el seu lloc i el empenyem a la nostra dreta per a que encaixi correctament. De seguit cargolem els 2 cargols situats a la dreta.

    • Finalment col·loquem la tapa i cargolem els 2 cargols restants.

  16. Anem a muntar el teclat.
    • Anem a muntar el teclat.

    • Agafem el teclat i el col·loquem de forma que les pestanyes quedin inserides correctament.

  17. És el torn de muntar la targeta Wi-Fi. El primer és col·locar-la en el seu lloc, cargolar els 2 cargols que té en la part posterior i connectar els 2 cables (blanc i negre)
    • És el torn de muntar la targeta Wi-Fi.

    • El primer és col·locar-la en el seu lloc, cargolar els 2 cargols que té en la part posterior i connectar els 2 cables (blanc i negre)

  18. Ara toca muntar la memòria RAM. Al igual que la targeta Wi-Fi farem el mateix procediment, col·loquem la RAM en el seu lloc i només haurém de prémer una mica i farà un "click" això vol dir que s'ha instal·lat bé.
    • Ara toca muntar la memòria RAM.

    • Al igual que la targeta Wi-Fi farem el mateix procediment, col·loquem la RAM en el seu lloc i només haurém de prémer una mica i farà un "click" això vol dir que s'ha instal·lat bé.

  19. Tornem amb un dels components més fràgils i delicats, el processador. Agafem el processador amb molt de compte per els costats sense fer mal els pins i ens fixem en el triangle que hi ha això vol dir que aquest ha d'anar a la part superior dreta.
    • Tornem amb un dels components més fràgils i delicats, el processador.

    • Agafem el processador amb molt de compte per els costats sense fer mal els pins i ens fixem en el triangle que hi ha això vol dir que aquest ha d'anar a la part superior dreta.

    • Una vegada col·locat amb un tornavís de punta plana i el girem una volta en sentit contrari de les agulles del rellotge per que quedi tancat correctament.

  20. Després de haver instal·lat el processador es el torn del dissipador el qual va a dalt del processador. El col·loquem correctament amb molt de compte de no fer-ho malbé.
    • Després de haver instal·lat el processador es el torn del dissipador el qual va a dalt del processador.

    • El col·loquem correctament amb molt de compte de no fer-ho malbé.

    • Una vegada col·locat, cargolem els 4 cargols.

  21. Ja quasi acabem, anem amb el ventilador.
    • Ja quasi acabem, anem amb el ventilador.

    • Col·loquem el ventilador en el seu lloc corresponent.

    • Connectem el cable del ventilador a la placa base.

    • I cargolem els 3 cargols.

  22. Penúltim pas, la tapa de protecció. Col·locar la tapa.
    • Penúltim pas, la tapa de protecció.

    • Col·locar la tapa.

    • Assegurar-nos de que totes les pestanyes quedin correctament col·locades i sense trencar-les.

    • Cargolar-la.

  23. Per últim, la batería per alimentar el portátil.
    • Per últim, la batería per alimentar el portátil.

    • Col·locar la batería.

    • Amb la pestanya que es observa en la imatge empenyer-la abaix per a que la batería quedi correctament col·locada.

Conclusión

Para reensamblar tu dispositivo, sigue estas instrucciones en orden inverso.

Una persona más ha completado esta guía.

Hamid Nadori Hamssou

Miembro Desde 07/05/17

111 Reputación

1 Guía escrita

Agregar Comentario

Ver Estadísticas:

Ultimas 24 horas: 2

Ultimos 7 días: 4

Ultimos 30 días: 15

Todo El Tiempo: 664